Vänt på dygnet

Jaaapp jag har vänt på dygnet, för länge sen asså. Så jag sover varje dag kl 5/6 på morgonen och vaknar efter 12 iblnad tidigare och ibland senare...
Och det är fan inge bra att vara vaken så sent asså jag sitter ju bara o har tråkigt typ men problemet är att jag inte somnar om jag lägger mig tidigt så inte mitt fel ju.
Min dag har varit helt lugn, har typ inte gjort något.
Och nu är jag typ halvtrött ska lägga mig snart och försöka somna.
Och jag hittar inte min iPod touch någonstans får PANIK! Jag måste ha den innan jag ska sova, typ spela wordfeud eller något tills jag deckar men hitter den fan inte! Den låg här det brukar den alltid göra och helt plötsligt är den gone! Har letat men hittar inte den...buhuuu :(
Måste säga att jag gör feeeeeeetttt goooooooooood cappucino! Mmmm ska dricka imorgon på morgonen också, gör det typ varje dag :).
Ok nu tänkte jag dra, ska inte sova än men får se kanske om en stund.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0