Life sucks!

Fan kan inte förklara med ord hur jävla sämst livet är hatar verkligen det!  Livet suger så jävla hååårt!
Jag har fått värsta chocken och blivit lurad och allt har bara varit knas knas knas.
Hemska människor i en hemsk värld...
Idag har jag ätit världens skräpmat, 2 redbull, cheez ballz, mini daim, coca-cola, och en smoothie asså det här har jag ätit under hela dagen inget nyttigt alls med andra ord...inte för jag äter nyttigt i vanliga fall heller men asså idag var det ju verkligen kaos! Men jag är sån som tröstäter(HATAR det!).
Idag var jag i skäris har inte varit där på typ 3 månader(!) kändes helt konstigt, sen har jag typ inte gått ut på evigheter så gick jag ut idag för jag lämnade tillbaka min iPhone ska köpa en ny nästa vecka typ.
Jag har haft världens sämsta sommarlov och typ bland de sämsta åren också. :(
Jag kommer ingen vart av att klaga men vill ändå skriva av mig lite..
Jag har fyllt 20 nu och nu känns det verkligen som jag börjar få panik, finns så mycket jag vill hinna med men livet suger ju allt blir bara knas :(.
Nu avslutar jag detta inlägg finns inget kul och skriva just nu.
Hoppas på bättre dagar.
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0