Food

Tja
Jag har fan inte ätit riktig mat på hela veckan typ!! Men vad gör det igentligen...
Jag är såååå såååå sååå sugen på cheez ballz nuu..mmmhh sååå gottt!
Och är också sugen på en meny från McDonald's typ den där deluxe menyn jag inte kmr på namnet till med dubbel ost ohhh, har fan inte varit på McDonalds i typ 2 månadeeer, INTE OKEJ. Tommorow ska jag till vivo har jag bestämt mig för att köpa cheez ballz :D åt det förrigår men ändå, fan bara att det inte luktar så gott som det smakar men vad göör det, det e ost liksom...
Ja det här inlägget har typ bara handlat om mat bara för jag e så sugen på mat nu, jag är alltid så får mitt matsug på kvällarna och kan gå hela dagen utan mat, åt förresten en mini teister nyss också.
Okej jag är klar, herrååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0