22102011

Hej
Har typ inte sovit någonting, somna vid 5 på morgonen och vakna kl 8 alltså 3 timmars sömn och mina ögon svideeeeer för jag inte sovit. Är typ förkyld också, TREVLIG LÖRDAG!
Japp sitter just nu och äter lite marabou trots att jag inte ens e sugen men jag gör det ändå.
Igår köpte jag ingridienser till en tårta jag skulle göra därav kondenserad mjölk för första gången, men har inte gjort den ännu. Helt cp sjuukt att det snart är nyår och nytt år omg asså det här måste vara det snabbaste året någonsin och det året jag havt minst kul typ, meeen ska inte klaga inte klaga inte klaga...
Måste säga att jag älskar musik det är min bästa vän, musiken finns alltid där för en <3
Okeeeeej nu slutar jag skriva!
Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0