Is-tiden

Hej!
Idag steg jag ut genom dörren efter att ha varit hemma i typ 2 veckor eller något och jag blev så överraskad av att se så mycket snö två meter på riktigt! Dessutom var det så jävla kallt kändes nästan som om is-tiden hade kommit på besök... Det måste typ ha varit minus 15 eller minus 20 grader!
Snart är det Januari och då är det inte sååååå mycket kvar till sommar, tycker jag i allafall :D.
Har handlat en massa gott också, och idag ska jag fixa en god marängtårta!
Problemet är bara att jag aldrig har bakat en marängtårta förut..vet inte om jag ska ha jordgubbar på eller kanske kan jag ha på banan eller persika?

Den här tårtan ser ju riktigt "fräsh" ut en sån kanske jag ska göra? Älskar mynta!
Update: Det där var visst inte mynta det är citronmellis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0